Coordination/ Administration/ Translation

Резюме 161195   ·   27 октября 2015, 15:09

Имя

Arailym

Контакты

Доступны бесплатно после регистрации или входа


Общая информация


Город проживания

Алматы

Заработная плата

от 1 200 тнг.

График работы

Полный рабочий день


Образование


Высшее

Опыт работы

3 года 4 месяца

Пол

Женский

Возраст

36 лет   (23 марта 1988)


Опыт работы


Период работы

ноябрь 2014 — по настоящее время   (10 лет 1 месяц)

Должность

Translator/Interpreter and Foreign Office Coordinator

Компания

"ROSTEK-Vostok" LLP

Обязанности

Main Duties:
- Translating all documentations in the company (accounting, technical and legal documents); various reports: monthly and annual reports. Translation of all information materials, correspondence, letter from customers, interpreting, written translations, etc; daily meetings.
- Present a professional, welcoming first contact to all clients, funders, board members, staff. Responsible for development & implementation of efficient office systems and for organizational functions and general meeting support: including arranging, follow up calls, maintaining office space schedules, for incoming and outgoing mail, shipping and receiving. Provide support for Marketing/Communications; maintain mailing list, assist with mailings and packets, web updating. Provide support for Finance; monitor internet transactions, staff credit card purchases and documentation, to prepare monthly/ annual report


Период работы

сентябрь 2012 — октябрь 2013   (1 год 2 месяца)

Должность

Specialist of reservation and information center

Компания

Air Astana JSC

Обязанности

Position - Specialist of reservation and information center; Sales and Marketing department
JSC “Air Astana” National Airline Company of the Republic of Kazakhstan (Almaty, Republic of Kazakhstan)
Main Duties: Ticket booking and sales; to provide information about the company services to our clients, to provide clear and competent information on air conveyance to customers, to handle written applications of customers timely by fax, e-mail; to reserve and issue tickets, to inform passengers in case of delay or change of flight time.
Skills: Amadeus reservation and ticketing system


Период работы

октябрь 2010 — ноябрь 2011   (1 год 2 месяца)

Должность

Interpreter/Translator

Компания

"Kazakhdorstroy" LLP

Обязанности

“Kazakhdorstroy” LLP; International project of Reconstruction of Transit corridor “WESTERN EUROPE-WESTERN CHINA” road (Taraz, Republic of Kazakhstan)
Main duties: Translating all technical documentations in the company; various reports: monthly and annual reports, etc; daily meetings with engineers (Dohwa Consulting Engineer Co., Ltd.) and discussion of problematic issues on construction site. Translation of all information materials, correspondence, letter from customers, interpreting and written translations for the Constructions Supervision Consultants (Dohwa Consulting Engineer Co., Ltd.).


Образование


Образование

Высшее

Окончание

2014 год

Учебное заведение

Cardiff University, UK

Специальность

MA Translation studies


Дополнительная информация


Иностранные языки

Английский (Свободный)

Водительские права

Категория B

Владение компьютером

Продвинутый пользователь



Другие резюме в Алматы


Переводчик

договорная

Алматы

HR менеджер

договорная

Алматы

Оператор диспетчер секретарь

договорная

Алматы

Главный бухгалтер

от 80 000 тнг.

Алматы

Менеджмент

договорная

Алматы

Менеджер

от 80 000 тнг.

Алматы

Мастер, продавец, слесарь, водитель

от 100 000 тнг.

Алматы

Финансист

от 90 000 тнг.

Алматы

Транспортная логтстика

от 150 000 тнг.

Алматы

Кладовщик

от 70 000 тнг.

Алматы